Monday, May 21, 2012

my little architect

happy monday semua...
rasanya dah lama tak tayang gambar buah hati tersayang..
ni sedang leka membina tower dia..



 penuh perasaan suruh kita tengok apa dia buat..ehehe..so sweet!

'mommy,mommy...looks,i made a tower for u..!'

kereta pun boleh parking hoo syg..??

masa ni saya ambil gambar sambil tepuk tangan.bagi semangat sikit.

tetiba...

*

*

*

*
 runtuh!
runtuh dah tower dia..!! terus merajuk..putus asa..alololo syg,keep trying ok.*mommy tepuk tgn kuat sgt sbb tu runtuh..*sori k syg.. :p

ps;beria sungguh nak mommy take photo,excited.runtuh pun runtuh lah syg..yg penting dah berjaya bina tower utk mommy.


berbangga lah utk setiap apa yg anak kita ciptakan utk kita. 

2 comments:

anisalya said...

the effort counts...

SP (spudinpunya) said...

comeynya ..haha ...tinggi lagi tu dik..haha..follow sini kak :D